Co zrobić kiedy otrzymany klucz NIE działa:
W przypadku kiedy otrzymany klucz nie działa ( został już użyty, jest nieważny lub brakuje jednej litery) należy przysłać na adres igamersklep@gmail.com screena z platformy z której instaluje się grę z informacja o powodzie odrzucenia kodu.
Dodatkowo, jeśli klucz wydaje się być użyty, należy w pierwszej kolejności skontaktować się z obsługą danej platformy Origin, Steam, uPlay itp i dołączyć zrzut ekranu Twojej rozmowy z nimi. Koniecznie musisz poprosić o datę aktywacji klucza który otrzymałeś a który jest użyty. Nasze klucze do gier pochodzą od oficjalnych dystrybutorów i jeśli w ich systemie nie wystąpił problem duplikacji, data aktywacji pomoże rozwiązać problem. Ma to na celu wyeliminowanie ewentualnych nadużyć!
Jak zdobyć datę wykorzystania klucza od Steam:
1. Podejmij próbę aktywacji kodu za pomocą aplikacji Steam na koncie, z którego będziesz korzystać w celu nawiązania kontaktu ze Steam.
2. Zaloguj się na swoje konto na https://store.steampowered.com
3. Przejdź do SUPPORT.
3. Wybierz „Klient Steam”
4. następnie „Family View”
5. i wreszcie „Skontaktuj się z pomocą techniczną Steam”
Zawsze pamiętaj, aby najpierw podjąć próbę aktywacji kodu.
Czas rozpatrywania reklamacji to 48h, Reklamację bez w/w informacji ( zrzutów ekranu) nie beda rozpatrywane.