NATYCHMIASOWA DOSTAWA ZAKUPIONEGO PRODUKTU NA E-MAIL 24/7

Polski Polski English English

Polityka zwrotów

Nasza polityka zwrotów i zwrotów trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Dodatkowe elementy bezzwrotne:

Karty podarunkowe

Oprogramowanie do pobrania

Klucz do gry

klucz licencyjny

Niektóre artykuły

do zdrowia i higieny osobistej

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta. Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:

Książka z oczywistymi śladami użytkowania Dysk CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta. Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie związanych z naszym błędem. Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony po upływie 30 dni od dostawy

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu. Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem {adres e-mail}. Wyprzedaż przedmiotów Zwrotowi podlegają tylko produkty o normalnej cenie. Przedmioty sprzedaży nie podlegają zwrotowi. Giełdy Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres {adres e-mail} i wyślij przedmiot na: {adres fizyczny}. Prezenty Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu bon podarunkowy zostanie wysłany do Ciebie. Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać go później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie. Dostawa i zwroty Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: {adres fizyczny}. Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu. W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na dotarcie do Ciebie wymienianego produktu może się różnić. Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Potrzebuję pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem { contact@igamer.pl}, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów i zwrotów.

Przewiń do góry